dinsdag 17 mei 2016

Wie ben ik?

Ja ik vraag het me eigenlijk ook af. Wie ben ik nou eigenlijk?


Mijn naam is Lian Cornelia Fischer. Ik ben geboren op 1 januari 1999 in een heel leuk stadje in Noord Holland. Ik ben een (blond)  meisje die op het eerste oog heel rustig, verlegen en onschuldig lijkt. Zodra je me beter leert kennen praat ik de oren van je hoofd en kan ik nog best boos worden als ik het ergens niet mee eens ben. Altijd in voor een goed gesprek en voor de rest niet zo heel veel bijzonders eigenlijk.
Ik heb altijd een lekker leventje gehad. Hoefde me nooit ergens zorgen om te maken. Ik had leuke vrienden, geld hadden we omdat mijn ouders hard werkte en ruzies waren er bijna nooit. 
Daar ben ik mijn ouders zo ongelofelijk dankbaar voor!
Om ons heen gingen veel mensen scheiden, sommigen hadden problemen. Wij met z'n 5jes zijn altijd sterk gebleven. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat de gezinnen met wat meer problemen niet sterk zijn. Want ik kan zo een hand vol mensen opnoemen die ik zo sterk vind, door alles wat ze meemaken. Tuurlijk hadden wij soms zo onze problemen. Maar mijn ouders betrokken mij en mijn broertjes daar niet bij (ook al wilde ik me er soms wel mee bemoeien) en ik denk dat dat de beste keuze is wat mijn ouders hadden kunnen maken.
Maar goed. Ik wijk weer af van waar ik over wilde praten, maar nu weten je in ieder geval iets van mijn thuis situatie hihi.
Soms ben ik nog een klein beetje op zoek naar mezelf maar dat is oké.
Ik hoop dat ik door deze blog mezelf een klein beetje vind, of in ieder geval; dat het me helpt.
Ik zal gaan schrijven over van alles en nog wat. Dingen die me bezig houden in mijn leven en ik hoop dat ik anderen kan motiveren, maar ook mezelf.

Je kán me trouwens kennen van een andere blog die ik 5 jaar geleden heb gehad, maar dat verwacht ik eigenlijk niet want ik schreef daar echt over alleen maar onzin dus ik zou het me niet voor kunnen stellen. Hopelijk ga ik het ''vol houden'' om hier te schrijven en vind jij, die dit nu leest, mijn aankomende blogjes leuk.

Liefs, Lian ♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats een reactie ! Alvast bedankt. Lees ook een van mijn andere berichten ! (: