vrijdag 27 mei 2016

De ABC Tag


Ja hallo jongens daar ben ik weer. Aangezien dit een van mijn allereerste blogjes is, dacht ik dat het wel een goed idee was om eens een keer een tag te doen. Door deze tag te doen kan je me iets beter leren kennen. Dus laten we beginnen!


1. Wat is je tweede naam?
Mijn tweede naam is Cornelia en ik ben vernoemd naar de tante van mijn moeder.


2. Wat is je favoriete vak op school?
Ik doe de opleiding Pedagogisch Medewerker kinderopvang. Ik denk dat ik dan al snel zou kiezen
voor het van Ontwikkelingspsychologie omdat je dan leert over veel verschillende leeftijden.


3. Wat drink je het liefst?
Cola, water of limonade met prik.


4. Wat is je favoriete liedje op dit moment?
Ik heb nooit voor heel lang een favoriet, maar op dit moment is dat All of the Stars van Ed Sheeran.
 

5. Hoe wil jij je kinderen noemen?
Ik heb echt geen idee. Het enige wat ik wel weet is dat áls ik een meisje krijg, dat ik haar wil vernoemen naar mijn oma en overgrootoma. Dan word het dus ... Elisabeth Anna. Gewoon omdat ik dat hele mooie namen vind en zo trots op ze ben.


6. Doe je aan sport?
NEE.
Naja als buikspier oefeningen telt....?


7. Wat is je favoriete boek?
Ik ben eigenlijk niet zo'n lezer, dus ik heb niet echt een favoriet. Als ik op vakantie ga lees ik wel, maar dan lees ik gewoon wat me opvalt in de bibliotheek!


8. Wat is je favoriete kleur?
Baby Blauw


9. Wat is je favoriete dier?
Nou ik ben niet zo'n dierenvriend, maar ik heb zelf vissen dus dan kies ik die wel ;)


10. Wat is je favoriete parfum?
NOA.


11. Wat is je favoriete vakantie?
Kerstvakantie, want dan ben ik jarig!


12. Ben je geslaagd op de middelbare school?
Jep, heb in een keer mijn mavo diploma gehaald met alleen maar zevens.


13. Ben je wel eens naar een ander land geweest?
Ja. Turkije, Spanje, Luxemburg, België en Frankrijk.


14. Spreek je ook andere talen?
Ik spreek Engels.


15. Wat is je favoriete winkel?
De Only


16. Wat is je favoriete restaurant?
Ik HOUD van sushi, dus dan zou ik de japanner kiezen.


17. Wie is je favoriete youtuber?
Ik vind de Sacconejoly's heel leuk!


18. Wat is je favoriete serie?
Pretty Little Liars, Gossip girl en New girl.
 

19. Wat voor telefoon heb je?
IPhone 6.


20. Hoe lang ben je?
Ik ben 1.80!



Gefeliciteerd! Je hebt zojuist 5 minuten van je leven verspilt omdat je dit blogje van mij hebt gelezen. Maar ik vind dat wel heel leuk hoor!

Bedankt voor het lezen lieve mensen.

Liefs, Lian.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats een reactie ! Alvast bedankt. Lees ook een van mijn andere berichten ! (: